Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)
 ... předchozí stránka příspěvků.


  Od:   Radluk    (25.3.2014 9:12)
 
Komu:  
rumplik
 
Text:  

no je fakt, ze obchod kde jsem videl Icom A6 ho mel za 12 s dph, za osm je to o neco lepsi, ale i tak... vem si, ze kurz se dela na dvou nebo trech mistech v CR a kdyz je nekdo treba ze Znojma, tak se taha pres celou CR.

 


Od:   rumplik    (24.3.2014 22:17)
 
Komu:  
Radluk
 
Text:  

radio cca 8t, polatek ctu 3t na 5let ,prukaz radiotelefonisty cca 3 hod navsteva na ctu za 500. prilba s headsetem ? za toto vse moznost legalne se podivat kam by se normalne clovek nepodival :-)

 


  Od:   Radluk    (24.3.2014 20:40)
 
Komu:  
pedro
 
Text:  

Nedivim se, ze PPG/MPG komunita na to sere (myslim povinnost mit radiokurz aparaturu pri letech v CTR atd), to jsou i s tema jejich byrokratickyma poplatkama pro urednicky od CTU minimalne 25 tisic jen porizovaci naklady.
Neznam nikoho, kdo leta na MPG a ma dvoumetr.

 


Od:   Pedro    (24.3.2014 14:36)
 
Komu:  
Radluk
 
Text:  

Došly frekvence,je toho prostì moc.A to samé nás èeká za pár let s DVB-T,mám tøi ty krámy...Jo jo,jen do nás,my na to máme.

 


  Od:   Radluk    (23.3.2014 21:51)
 
Komu:  
Pedro
 
Text:  

S tema vysilackama je to supr, urcite budou majitele ULLa radi, kdyz napr. Icoma A5 musi kupit minimalne IC-6 za skvelych 11 litru a doufat, ze kokoti v Bruselu nevymysli za 5 let neco jineho.
To budou vyprodeje zgarbu typu Icom A15 na eshopech za par korun... v supliku mam A5ku a to muzes vyhodit do popelnice nebo s tim louskat orechy.
Lituju prodejce co maji v soucasnosti ty plecky bez podpory noveho deleni nakoupene do zasoby;)

 


Od:   rumplik    (18.3.2014 12:58)
 
Komu:  
all
 
Text:  

trochu jiné téma: http://www.myfoxtampabay.com/story/24923080/2014/03/08/plane-collides-into-skydivers-parachute-mid-air

 


Od:   rumplik    (13.3.2014 9:14)
 
Komu:  
Pedro
 
Text:  

jjj jistì za tìch 10 let pøibylo v zápisníku 2500 :-)

 


Od:   Pedro    (12.3.2014 22:56)
 
Komu:  
rumplik
 
Text:  

Tys nelítal pøes deset let a nikdo se po tobì nevozil,nikdo ti to nepøipomínal tøikrát týdnì...

 


Od:   rumplik    (12.3.2014 21:09)
 
Komu:  
Pedro
 
Text:  

tobì to stejnì mùže bejt buøt ne? stejne nelítáš :-)

 


Od:   Pedro    (10.3.2014 21:52)
 
Komu:  
HonzaSed
 
Text:  

Spoléhají na neznalost èi neinformovanost a nebo že si nìkdo øekne "ale tam kde lítám se frekvence letištì mìnit nebude tak naè nové".Je fakt že se výrobci i prodejci budou snažit prodat cokoliv za jakoukoliv cenu jen aby se toho zbavili,no bohužel,kdo rádio má protože ho potøebuje pøi létání v CTR,TMA atd má smolíka.Zatím jedinì dobøe že není povinné pro všechny,ale na to nìjaký hòup úøednický èasem taky pøijde,a u nás na Hané teï když už není CTR a TMA Pøerov už zrovna ne,že jo...;-)

 


  Od:   HonzaSed    (10.3.2014 20:04)
 
Komu:  
Pedro
 
Text:  

Víš ty co je zaujímavééé........ Jak nekteøí vyèùránci prodávají své radiostanice na leteckých bazarech za tìžký peníz s kanálovou rozteèí 25KHz aèkoli dobøe vìdí že to rádio novej majitel za cca 2 èi 3 roky vyhodí a bude bezcené.Málo které jde totiž pøedìlat na 8,33 .ÈTU je tu akorát proto , aby se tam povalovala hromada úøedníèkù co zpracovávají nesmyslné formuláøe a otravují podnikatele a živnostníky s roèníma pøehledama pøenesených dat.atd....Takže NEKUPOVAT stanice co už neumìjí 8,33KHz krok .To je holej fakt.Já to teï vyøešil koupí ICOMU IC-A6E co umí obojí krok a je to.

 


Od:   Pedro    (9.3.2014 23:22)
 
Komu:  
HonzaSed
 
Text:  

Vyèerpávající,nicménì bych si dovolil dodat-kromì schválených leteckých radiostanic nesmí jakákoliv jiná do luftu,už roky vyhrožuje ÈTÚ monitorováním u letiš ale i všeobecnì po vlastech èeských,samozøejmì své vyhrùžky podporuje kecy o tuèných pokutách,tož bacha...A pokud leteckou tak nezapomenout že od roku 2018 bude platit dìlení 8,33 MHz,tak nekupovat staré kusy ;-) http://www.aeroweb.cz/clanek.asp?ID=3657&kategorie=30

 


  Od:   Radluk    (9.3.2014 22:20)
 
Komu:  
Bluesandspol
 
Text:  

Jo, tohle u Nyrván dìlá bìžnì, z toho si nic nedìlej...

 


  Od:   HonzaSed    (9.3.2014 6:37)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Ještì doplnìní PMR kmitoètù
PMR je v pásmu 450MHz v èlánku dole jsem neoddìlil èárkou PMR od 172 Mhz ( to jen aby mì nemìl nìkdo za tupce že je PMR na 172Mhz)

Tady mùžeš vysílat v pásmu 450MHz

Kmitoèty Generálního povolení ( 5W výkonu) jsou 448.490 ,448.570 ,448.610

PMR kmitoèty jsou
PMR Kmitoèet PMR Kmitoèet
1 446,00625 5 446,05625
2 446,01875 6 446,06875
3 446,03125 7 446,08125
4 446,04375 8 446,09375

 


  Od:   HonzaSed    (9.3.2014 6:29)
 
Komu:  
mirroslav
 
Text:  

Zdar
S radiostanicí je to tak..
Zjednodušenì øeèeno PMR je pro každého.Rozsah 136 - 174 MHz je urèen takzvané PPS neboli pozemní pohyblivé službì.Pro normálního èlovìka je v tomto rozsahu vyèlenìna sada Generálních kmitoètù a tam mùže s onou (ruèní radiostanicí do 5W výkonu na cca dvou kanálech do 1W výkonu ) vysílat bez licence èi povolení Èeského telekomunikaèního úøadu viz odkaz na web v závorce (http://www.pragokom.cz/hand/gl16r00.php) ÈTÚ mimo jiné dìlá obèas zmìny v kmitoètovém spektru a tak se to obèas mìní.
Nicménì když budeš s vysílaèkou vysílat mimo povolené (PMR 172.725 ,173.050 ,172.650 ,172.950 ,172.975 MHz )tak ti už hrozí " postih" tedy když bys vysílal na kmitoètu který používá nìjaká okolní firma (za pomìrnì tìžký peníz cca 16 až 20tácù roènì dle frekvence atd...)a to bys musel vysílat ze stejného místa aby tì bylo možno zamìøit atd...no rovedl jsem to do úplných teorií a skoro nesmyslù
Zkrátka mimo frekvence co jsou v závorce nikam jinam nevysílej a tím pádem ti mùže vše být ukradeno...Závìrem ti øeknu že montuji rádiové sítì tak 18 let a jsem radioamatér a na pásmu je èím dál vìtší bordel .Snad tedy nebudeš patøit k tìm co pøi pøeletu budou vyøvávat do rádia mraky nadávek namísto vìcné komunikace
Letu Zdar
Honza

 


  Od:   mirroslav    (8.3.2014 18:57)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Potøebolal bych poradit.Chci si koupit vysílaèku duál,tj.vysílaèka s dvojí frekvencí PMR-446 a ,,dvoumetr´´136-174MHz.Jenom nevím jesti na tuto vysílaèku potøebuji kurs,povolení a zda se platí nìjaké poplatky?

 


  Od:   jupara    (5.3.2014 18:40)
 
Komu:  
Bluesandspol
 
Text:  

Nejsem ani tester ani kaskadér, ale jsem pøesvìdèený, že jsi ji pustil a ne vypusil, tedy pustil moc rychle a nestaèila se pøes kladku vysoukat nahoru. Tøeba kladka drhne, šòura vyskoèila vedle kladky na osièku. Proud vzduchu od vrtule byl pod kladku na øidièku vìtší, než ten na šòuru od kladky nahoru.
Pøíštì, pouštìt - natahnout ruku nahoru a pak pustit.

 


  Od:   Bluesandspol    (27.2.2014 22:50)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Ahoj.
Jako zaèínající PPG bych se vás zkušenìjších optal na následující. Dnes jsem za letu pustil z ruky øidièku a najednou trrrr, nasála se mi do vrtule. Zbyl mi z ní takový støapec, na štìstí bez jiné újmy. Pustil jsem ji z ruky, abych se pokusil nasednout do sedaèky po startu. Co bylo špatnì? Mám je ve volném stavu moc dlouhé? Už jsem je pouštìl nìkolikrát a nikdy k tomu òedošlo. Díky za názor.

 


  Od:   anten    (24.2.2014 22:02)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Zdravím vás páni motorári. Potrebujem radu od vás skúsenejších pilotov.
Uvažujem o kúpe paramotora Miniplane TOP80 kvôli jeho hmotnosti. Ale zároveò som zistil že práve jeho hmotnos je problém – asi som dos žahký – 60kg. Èiže celková váha vychádza asi 90kg bez paliva. Takže aké vežké krídlo vlastne ja potrebujem? Lebo mne to vychádza cca na 20m2 plochy krídla. A to sú v podstate najmenšie krídla a tie sa dos ažko zháòajú od druhej ruky (na nové zatiaž nemám). Mám radšej uvažova o ažšom motore?

A ešte mám ïalší dotaz:
Má niekto z vás skúsenosti s motorom SKY100 vodou chladený? Ako sa tento motor správa v zime? Nie je to chladenie zbytoèná staros navyše?

Dík za info

 


Od:   Pedro    (31.1.2014 11:09)
 
Komu:  
rexik
 
Text:  

Mrkni sem http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=1151866 zas takový všelék to není,spíš doèasný,taky jsem teï o nìm uvažoval,pískal mi na pohon altíku,ale skonèilo vlhko a je klid.A staèí ho trošku natáhnout.

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku