Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)

  ... předchozí stránka příspěvků.


  Od:   miso    (Středa, 9.12.2009 8:54)
 
Komu:  
jozinko
 
Text:  

Vdaka, tc. funguje, vrtula je uz objednana.

 


  Od:   miso    (Pondělí, 2.11.2009 11:23)
 
Komu:  
jozinko
 
Text:  

Dakujem velmi, vyskusam.

 


  Od:   Jozinko    (Středa, 28.10.2009 21:45)
 
Komu:  
miso
 
Text:  

a ako vidím, znamienko "plus" sa tu nechce a nechce zobraziť, takže daj si buď "plus" alebo dve nuly... :-) kua, to som sa tu zas rozpísal..

 


  Od:   Jozinko    (Středa, 28.10.2009 21:43)
 
Komu:  
miso
 
Text:  

Jo a buď alebo 00 pred to číslo... soráček

 


  Od:   Jozinko    (Středa, 28.10.2009 21:42)
 
Komu:  
miso
 
Text:  

Hoooj, Dúfam, že ešte platí... :-)

 


  Od:   miso    (Pondělí, 26.10.2009 8:56)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Ahoj vsetci nemate niekto kontakt na Wolnera? Moje rogalo potrebuje surne transplantaciu vrtule a najlepsiesu predsa od neho len nejak uz nemam jeho cislo.

 


  Od:   Jozinko    (Sobota, 11.7.2009 23:29)
 
Komu:  
Invalida
 
Text:  

Ahoj, s tým nič nenarobíš, ak máš vrtužu nízko. Tiež mám tento problém. Vrtužu mám omlátenú, akoby som s ňou letal min 10 rokov. Videl som, že si chalani dávali za blatník, resp. na blatník, gumovú zásteru až po zem. Ale nie som presvedčený o tom, že predné kolečko už nič nezdvihne... Kamoš prišiel o vrtužu minulý týždeň, nasal plechovičku od piva, ktorú v tráve nebolo vidieť.

 


  Od:   hlebasko    (Čtvrtek, 7.5.2009 21:01)
 
Komu:  
pavelcum
 
Text:  

Nazdar páni!Som z kategorie "pavúk",alebo Mosquito.V Kosiciach s touto kombinaciou lietame 3 sezony.Momentálne sme dvaja presedlali na pevné krídla:Exxtaccy,ESC.Lietanie vzdialenosti 100-140km za 5l paliva bez vyuzivania termiky je uz bezny standart.Ma to svoje čaro,je to velmi skladne,ale vyzaduje to aj trochu fyzickej kondicie.Viac info na nasej adrese- www.deltaklub.neton.sk Polozka diskusia,lietanie s Mosquitom.Dalsi dobry zdroj je wind-drifter.com.Nutná angličtina.Pre pripadnych zaujemcov info aj na moj mail.

 


  Od:   Jozinko    (Středa, 6.5.2009 22:31)
 
Komu:  
pavelcum
 
Text:  

Hihihi, túto kategóriu sme minulý rok na majstrákoch nazvali "Kategória pavúk".
Ale pozri si www.fillo.cz a dostaneš tam viac info. Myslím, že tu stačí normálny ZK.

 


  Od:   pavelcum    (Středa, 6.5.2009 21:59)
 
Komu:  
all
 
Text:  

můžu se zeptat jak je to se ZK který má motor jakoby za nohama.
http://www.youtube.com/watch?v=JrLpSW4snHA
Na to stačí normální křídlo?? Nevíte nakolik by takovej motor vyšel? A do jaký kategorie to vlastně patří?? MZK nebo ZK.
Díky

 


  Od:   Jozinko    (Pondělí, 4.5.2009 21:23)
 
Komu:  
pavelcum
 
Text:  

Ahoj, Invalida má pravdu a plne s ním súhlasím! väčšinou ide o postup, že zo ZK sa popridávaním výstuží a spevnením kostry robí krídlo pre MZK. Tým pádom vzrastá váha krídla aj na dvojnásobok.
Avšak poznám krídlo - Vega, ktoré lietalo bezmotorovo, potom ho kamoš hodil na jednosic trojkolku. Jediná úprava spočívala v tom, že tvarovanú speedbar hrazdu otočil tým vyhnutým k sebe. Bola to nádhera - lieta» s tým! No a teraz znova lieta bezmotorovo :-)Viem ešte o zopár MZK, ktoré lietajú na krídlach zo ZK. Samozrejme, sú to všetko krídla nevystužované.

 


  Od:   pavelcum    (Čtvrtek, 30.4.2009 10:35)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Ahoj mam takovej dotaz. Zajímalo by mě jestly se dá použít křídlo motorovýho záv.kluz. na plachtění bez motoru a tříkolky. Moc se v týhle branži nepohybuju. Předem dík

 


  Od:   rogol    (Středa, 15.4.2009 20:42)
 
Komu:  
All
 
Text:  

chlapi, nějaké křídlo na Mzk není na prodej?? M2, Zk15, Eso ... pro začátek.

 


  Od:   Jozinko    (Pondělí, 2.2.2009 23:25)
 
Komu:  
miso
 
Text:  

Ahoj, vobec som nechcel nejako dehonestovat kupu lacneho MZK. Jasne, mas pravdu, ak je riadne skontrolovane a v riadnom technickom stave, tak to je kupa storocia. Uz som zabudol, ze aj dobre stroje sa daju lacno kupit :-), hoci ja sam som pred par rokmi tiez zakupil fantasticky stroj za facku... Len zo skusenosti viem, ze stroj za 12tis (ako sme sa bavili nizsie), je vacsinou predrazena pozliepana a rozstrasena "vec" (dovolil som si ta citovat, do ktorej by som sa nehrnul. S tou zodpovednostou pri lietani s tebou a aj s Majdom, plne suhlasim.

 


Od:   Atlas    (Pondělí, 2.2.2009 22:52)
 
Komu:  
Miso
 
Text:  

Moje slova, lítání je prvořadě o odpovědnosti. Kdysi ve Svazarmu mě naučili, že před každým startem se má dělat prohlídka a ono se mně to už párkrát vyplatilo. Takže pokud má někdo trabiho a stará se o něj, a u nás pár takových kluků je, taky nevidím problém v lítání na něm. Ale každý rok dovéz novýho draka, poskákat na něm do podzima a potom ho vyměnit za jinýho, mno, nic pro mě. Razím nátor, že radši jedno, o který se starám.

 


  Od:   miso    (Čtvrtek, 29.1.2009 17:54)
 
Komu:  
all
 
Text:  

No tak ja som pred nedavnom kuúil MZK za 10tis, max. spokojnost, motor trabant reduktor, lieta super, rychlost 60, myslim ze pokial ma clovek ero poriadne skontrolovane a v dobrom stave nemusi sa bat o zivot, pokial ma ero aj trebars za 150tis a ma ho kadejake pozliepane a roztrasene(aj take som uz videl) je rec o inom. odla mna je bezpecnost skor o zodpovednosti ako o veku a cene. Inac co sa tyka oblecenia, v lete lietame v plavkach, kratasoch, v zime si davame pod zimnu bundu na hrudnik igelitku koli podchladeniu zivotne dolezitych organov, obcas pouzivzme zimne rukavice, ale to az ked klesnu teploty pod nulu. inak mimochodom nenaslo by sa u niekoho nejake zapalovanie na trabanta, take aby islo bez baterky? pripadne hlava rozdelovaca na DT zapalovanie?

 


  Od:   Jozinko    (Sobota, 17.1.2009 20:47)
 
Komu:  
Atlas
 
Text:  

Hoooj, si myslíš, že tá tenká plátená kombinéza je z civilu? E-ééé, kukláčska a Dedenkovi som dal takú istú, ale zimnú, pekne zateplenú.
Jooo trábi... najprv odpadol karburátor, potom zas výfuk... tak mi dedenko urobil VW, na ktorom som donedávna poletoval.

 


  Od:   Jozinko    (Sobota, 17.1.2009 20:43)
 
Komu:  
Invalida
 
Text:  

Ja sa nehádam, len predpokladám, že pán kolega asi to rogálko nekúpil teraz, ale už sa na ňom vozí nejaký ten čas, dobre ho pozná a je s ním spokojný. Viď dôchodca Dedenko - môj otec :-)
Len som chcel v debate poveda», že terajší záujemca o lietanie by mal predsa len pozera» po niečom novšom. Ale nemusí :-)
Z toho eura sa nám bude ešte dlho štikúta»...

 


Od:   Atlas    (Pondělí, 12.1.2009 22:49)
 
Komu:  
Jozinko
 
Text:  

Čus, já poukžívám k lítání starou policejní kombinézu. Není v ní sice nijak moc teplo, ale má nehořlavou úpravu. Takže pod ni musím vždycky, když je drobátko chladnějc, něco navlíct.

For Invalida: Na podobným rogálku jsem taky začínal, půjčovali mně ho kluci na letišti, když jsem ještě neměl svoje. Co chvilka jsme seděli v poli, furt bylo něco, co nešlo, ač jít mělo nebo šlo, ač nemělo. Přesto to byly krásný časy a Trabant byl (je!!!) tak dobrý letecký motor, že ho i do aut soudruzi v NDR montovali!

 


  Od:   Jozinko    (Středa, 7.1.2009 22:10)
 
Komu:  
Atlas
 
Text:  

No, ja mám v lete tenkú plátenú kombinézu a na chladnejšie obdobia používam klasickú zimnú lyžiarsku kombinézu.

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku