E-shop
Diskuze
Kontakt
czechDo you prefer English?
Průnik do třetí, vzdušné dimenze převyšuje veškeré ostatní mátožně šedivé lidské klopýtání,
které je s touto bohulibou činností hrubě nesrovnatelné.
Počasí na 3 dny
vítr
Kalendář akcí 2025 - Leden
Po
Út
St
Čt
So
Ne
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
paragliding
reklama
Zajímavosti, novinky - 31.3.2022
Přelety, zážitky a příběhy z létání

Charger - výkonné motorové létání

| Autor: Mac Para Technology s.r.o.
Charger je reflexní motorový kluzák a je určen pro širokou škálu pilotů, od začínajících až po pokročilé a zkušené motorové piloty. Je určen všem, kteří hledají pohodové motorové létání. Snadný start a přistání, mimořádná stabilita a dobrá cestovní rychlost je to, co dělá z Chargeru jednu velkou pohodu.
Charger
Sedne ti do ruky po prvním letu
Na zemi i ve vzduchu je Charger snadný na ovládání. Jeho jednoduchost a bezpečnost ocení náročný pilot, který hledá stabilní motorový kluzák s velkým rozsahem rychlostí, navíc odolný proti kolapsům vrchlíku. S tímto kluzákem se budeš věnovat požitku z letu a pozorování krajiny. Během letu reaguje bez prodlevy na povely a během prvních letů ti rychle padne do ruky.
Už žádný zkažený start - ideální pro výcvik PPG
Snadné průběhy startu jsou typické pro všechny MAC PARA kluzáky. Během vývoje jsme se opět zaměřili na tyto vlastnosti. Průběh plnění vrchlíku, jeho stabilita nad pilotem a dostatečný vztlak při rozběhu a snadný výkluz s dostatečným vztlakem během přistání. Ačkoliv ti tato informace může připadat jako pouhý reklamní blábol, věz, že na trhu existuje mnoho reflexních kluzáků, které potřebují vysokou rychlost při startu a tím pádem dlouhou dráhu vzletu. Charger je jiný, po nafouknutí drží vrchlík nad hlavou, bez tendence ke předběhnutí, nebo padání dozadu. Délka dráhy k vzletu je podobná, jako u klasického paraglidu. Míra vztlaku je se zrychlením příjemně citelná a přes řidičky dobře kontrolovatelná. Střední tah v řídících šňůrách umožňuje příjemné zatáčení během dlouhých letů. Tah ke konci progresivně narůstá a poskytuje bezpečnostní rezervu proti přetažení.
17.10.2024 - Filip Zejda