Rozloženi a kontrola šňůr jsou snadné, volné konce jsou díky řízení konců křídel více náročnější, nežli hybridní kluzák. Na čistě účelově motorový kluzák jsou však velmi přehledné. Vlastní průběh startu je v celém průběhu jednoduchý a vhodný pro začínající piloty. V neutrálním nastavení se kluzák i za bezvětří nafukuje spolehlivě a drží stopu. Toto vyvážené chování během startu přidá na jistotě i méně zkušenému pilotu. Neshledali jsme žádné tendence k bočnímu náklonu, předstřelu nebo visení vzadu za pilotem. Po středně dlouhém rozběhu se pilot snadno a bezpečně dostane do vzduchu. Stejně perfektně a bez komplikací se Charger chová při křížovém startu. Bez pochyb, je to startovací mašina.
V letu
V letu je Charger ve všech osách dobře utlumen a dává pilotu během letu bezpečný pocit jistoty. Se zataženými trimy jsme docílili rychlost cca 40-41 km/h přičemž při současném požití speed systému přidá Charger až na 52-53 km/h Při otevřených trimech jsme dosáhli nejvyšší maximální rychlosti 58 km/h.
|