Chcete na tomto místě svoji reklamu ?



    Ve čtvrtek poněkud zesiluje vítr. Nevadí nám to: stejně celý den posloucháme a vstřebáváme teoretická školení od pánů Petra Chvojky, Petra Dvořáka, inspektora pana Čápa, Václava Chvály, Zdeńka Doubka, Jiřího Koubíka. Řadu cenných praktických informací a rad se samozřejmě dozvídáme průběžně již od začátku kursu a během něj.

    Jsme tu fajn parta zkušenějších pilotů, navíc naštěstí všichni shodně nekuřáci. Dne 28.6. začínáme od sedmi hodin ráno. Páteční teoretické školení končí krátce po poledni. Následuje čtvrthodinová pauza. Po přibližně patnácti minutách se všichni účastníci kursu scházíme na učebně, sloužící nám zároveń coby společenská místnost s nealkoholickým nápojovým barem. Pan inspektor nás rozesazuje. Krátce nato každý z nás v rukou třímá po osmdesáti testových otázkách. Teď. Začíná stanovený hodinový limit. Jedná se o náhodně zvolené otázky, vybrané tak, aby z každého tématického okruhu bylo určité zastoupení počtu dotazů z pětsettřiceti oficielně stanovených testových otázek pro piloty a instruktory ULLa. Jak rychle hodina uplynula. Do třiceti minut se všichni dozvídáme výsledky závěrečných testů. Vzájemně si gratulujeme, vyměňujeme telefonní čísla, zaznamenáváme adresy kolegů spoluúčastníků kursu. Postupně se všichni loučíme s příjemným prostředím letiště aeroklubu Sazená, rozjíždíme se domů.

    Děkuji ještě jednou za nás, všechny účastníky - úspěšné absolventy kursu instruktorů ULLa našim pánům inspektorům, členům aeroklubu Sazená za trpělivý, vstřícný, ohleduplný a zodpovědný přístup.

    Jsem osobně přesvědčena, že úroveň kursu, jak po stránce organizační, tak po stránce náročnosti na teoretické znalosti a praktické zkušenosti a schopnosti, odpovídá standardům při získávání instruktorské licence ve srovnatelně náročných sportovních odvětvích.



    Zvýšení kvalifikace zavazuje ke zodpovědnějšímu přístupu k věci relativně svobodného létání na ultralehkých letadlech, ať již učíme žáky - budoucí piloty - v letecké škole, či létáme převážně pro naši radost "místně" a v bližším okolí domovského letiště, či podnikáme častěji delší přelety po celé republice i do zahraničí.

    Upřímně přeji všem pilotkám a pilotům kolik startů, tolik šťastných přistání.


 Návrat na domovskou stránku