Pátek 20.7.2007
A je tu poslední den! Časně ráno vycházím ze stanu a nevěřícně koukám na drobné mráčky vysoké oblačnosti, které malinko zastiňují horké sluneční paprsky a tvoří tak výrazně příjemnější klima. Meteorolog bude mít konečně změnu. V závěru závodu organizátoři pochopili, že vývozy mohou jezdit později, což nám prodloužilo spaní o celých 30 minut. Létání máme sice dost, ale přesto se každý modlí, ať je dnešní kolo platné a tedy poslední.
Už v průběhu briefingu se mráčky postupně rozpustily, nastalo opět pekelné horko a pro nás piloty modrá termika, v rovinách tak oblíbená! A vysmátí Japonci se silami rozhodně nejsou na konci. Právě mají doma monzunové období trvající 4 týdny, takže si sluníčka užívají.
Task N6 přes 4 otočné body délky 72.7 km byl sestaven podobně jako včera. V průběhu závodu se na trase utvořily dvě skupiny, které se těsně před cílem spojily v jednu.

|



Hrdinou závodu byl Švýcar Hans Bollinger, který se jako jediný vrhal v rovinách odvážně dopředu a ukazoval všem, že na to stále má, i když ho nakonec v cíli dnešní disciplíny předstihli čtyři piloti - Andy Aebi, Christian Maurer, Urban Valič a Peter Frauenschuh.
V celkovém pořadí tohoto závodu zvítězil Švýcar Christian Maurer, druhý skončil další Švýcar Andy Aebi a třetí Rakušan Christian Tamegger. Z českých závodníků se v Cornizzolu nejlépe umístil David Ohlídal na 8. místě a v průběžném pořadí celého letošního Světového poháru se tak drží na 7. příčce.
Stalo se téměř tradicí, že po ukončení závodu v Cornizzolu jistý místní zbohatlík přezdívaný Papin věnuje 1000 Euro jednomu pilotovi, jehož výsledné umístění odpovídá zapečetěnému číslu v obálce vybrané na začátku závodu. Takže gratulujeme vítězům a na konci srpna nashle v tureckém Kayseri!
|