Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)

  ... předchozí stránka příspěvků.


Od:   Mima    (Sobota, 30.4.2011 11:28)
 
Komu:  
Milan
 
Text:  

Tak hezky jako na kurzu. Rozbalíš, napneš šňůry s volnými konci.
Nadzdvihneš levý A popruh(je-li dělený tak každý zvlášť) a zkontroluješ vedení šňůr v galerii. Pak B atd. To samé napravo.Omlouvá tě, jestli jseš před kurzem.

 


  Od:   helbo    (Čtvrtek, 28.4.2011 23:16)
 
Komu:  
Milan
 
Text:  

fakt :D ... no budem to musiet niekde rozbalit a pekne to popozerat ...

 


  Od:   MilanZeletava    (Středa, 27.4.2011 20:13)
 
Komu:  
helbo
 
Text:  

Určitě ho z batohu budeš muset vyndat a pak to zkontroluj:-)

 


  Od:   helbo    (Středa, 27.4.2011 9:01)
 
Komu:  
helbo
 
Text:  

ako zistim najlepsie poradie snur v mailonke alebo ako zistim ci nemam pretocenu celu radu niekolko krat ? najlepsie asi ked to dam nad hlavu co :)... da sa to dakosi aj doma, nech nesaskujem na kopci, zda sa mi, ze som daku tu snurku nepozornostou prehodil :)

 


Od:   wolfpg    (Čtvrtek, 14.4.2011 21:28)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Bezpečnostní upozornění DHV - sedačky Karpofly
podrobnosti zde: http://www.pg-leonardo.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=282:sedaky-karpofly&catid=49:bezpecnostni-zpravy-dhv&Itemid=55

 


  Od:   KarlosVapenka    (Sobota, 2.4.2011 20:00)
 
Komu:  
All
 
Text:  

A ještě jeden dotaz: nácvik krizovek, doporučte prosím školy u kterých jste někdo dělal nácvik krizovek, případně přidejte krátkou recenzi. Díky, Karlos

 


  Od:   KarlosVapenka    (Čtvrtek, 31.3.2011 11:55)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Ahoj, mám dotaz na křídlo AXIS VEGA1 - máte zkušenosti s tímto křídlem? Uvažuji o koupi, piloťák mám už nějaký rok, ale jsem spíš rekreační letec. Abych na něm nebyl moc podělanej.. :-)
Díky.

 


  Od:   Radluk    (Sobota, 5.3.2011 9:11)
 
Komu:  
Petr3333
 
Text:  

http://www.para2000.info/wings/sky/quix.html

 


  Od:   Petr3333    (Sobota, 5.3.2011 4:33)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Čauu kluci,
dostal se mě do ruk nějaký Qick 31 nebo jak se to jmenuje.
Je jak nový, ale nevím vůbec co je to za hadru

 


  Od:   Spoora    (Sobota, 26.2.2011 14:14)
 
Komu:  
esner
 
Text:  

Dík, já myslel něco víc česky...angl. uživatelsky ovládám (my flower´s are beautiful). Jinak jsem koukal, že české domény jsou na prodej....

 


Od:   esner    (Sobota, 26.2.2011 11:44)
 
Komu:  
Spoora
 
Text:  

Jasně... paraglidingforum.com

 


  Od:   Spoora    (Pátek, 25.2.2011 20:34)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Ahoj, hned na začátek blbej dotaz. Existuje něco jako paragliding fórum?? Mám na mysli fórum typu outdoorforum.cz, nebo něco podobného, přehledného...dík

 


  Od:   Zbynek    (Pátek, 4.2.2011 11:17)
 
Komu:  
Chloupek
 
Text:  

OK, já jsem to přesně nepočítal, i když se snažím motorářské nehody sledovat a učit se z nich. Čímž neříkám, že to je optimální postup, ale zatím o lepším nevím. Ve vzduchu myslím blázen nejsem. Nebudeme si nic namlouvat - možnost pádu padáku je mnohem vyšší, než u letadla, to turbulencí prostě proletí, zhoupne se se jede se dál. Mě taky upadly ráno v půl šesté dvě třetiny padáku bez varování, dodneška nevím, kde se to nad tím Lybarem vzalo, z komínů to nebylo, cítil bych zápach. Naštěstí Yoki zase až tak nebezpečný není. Nemám pocit, že bych věděl všechno nejlíp. Ani nemám pocit, že bych tak psal, ale možná jsem tak nedovtipný:-) Nicméně co se týká chyb ve vzduchu, zastávám názor, ať se každý zrakví svobodně sám, ale neměl by přitom ohrožovat druhé. No a jak jsem psal, z Rané jsem odešel zejména kvůli tomuto. 35 padáků v jednom stoupáku, 30 padáku v jenodm svahu atd. Jaký je povinný rozestup mezi svahujícími padáky? Jaká je délka hřebene? Dodržel se rozestup? Atd. Nejlépe mi to jednou řekli v Rakousku - "neříkej v Čechách o tomhle terénu, tebe tu už známe, problémy s tebou nejsou, ale jinak tu o Čechy vážně nestojíme, pravidla jim nic neříkají". Mám pocit, že nejenom na padáku, že?

 


  Od:   Zbynek    (Čtvrtek, 3.2.2011 11:02)
 
Komu:  
Chloupek
 
Text:  

Jsi docela legrační, Chloupku:-) Takže statistiky to nedokládají? A jaké máš na mysli? Pokud čtu nehody v Pilotu, tak zrakvených je nejvíc při startech či svahování. Občas s motorem někdo spadne, ale to už musí být. Kolik to bylo loni motorářů, 2, nebo3? Ale i tak si myslím, že je lepší napsat kolegovi něco, než nic, případně než jenom blbě pindat a napadat někoho druhého, ale klidně si posluž, mě to nijak nevadí:-)
Co se týká Rané, tak moje zkušneosti takové prostě byly, Bukač a jeho manévr byla ta poslední kapka, já se mám rád. A ostatně - v letadle mám okolo sebe taky plechy a navíc ještě i padák, když už jsme u té bezpečnosti, ale padák má pro mě pořád také svoje kouzlo, nemám teď na mysli tu raketu z letadla, i když ta má rozhodně také svoje:) Ale kolega se ptal a já jsem mu napsal svůj názor. Jestli s tím máš problém, pak bych Ti nejspíš navrhnul psychologa

 


  Od:   kubajz10    (Čtvrtek, 3.2.2011 10:53)
 
Komu:  
horejs
 
Text:  

Děkuji velice panáčku:-)Našel jsem tam také
český návod a v podstatě všechno co jsem potřeboval...
Ještě jednou dík a ať se daří!

 


  Od:   horejs    (Středa, 2.2.2011 21:36)
 
Komu:  
kubajz
 
Text:  

Poradím ti jen v jednom, neb teplota mne nezajímá a navigace od otočňáku k otočňáku také ne (ty jsou tam ale od toho, aby sis zadal jejich souřadnice a přístroj tě pak naviguje od jednoho k druhému a ukazuje ti zbývající vzdálenost atd.). A tvoje souřadnice se skrývají v menu pod položkou Emergency Locator. Nějaké info a návod k plné verzi v PDF je tady: http://www.pgweb.cz/zpravodajstvi/clanek:sezona-s-trenerem

 


  Od:   kubajz10    (Středa, 2.2.2011 9:14)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Ahoj piloti,
nedávno jsem si pořídil sdružený
přístroj aircotec xc trainer easy.
Sice jsem s ním ještě neletěl,ale
nechápu na něm pár věcí.Český návod
k němu bohužel nebyl:-(Za prvé mi
tam chybí teploměr,a nechápu vůbec
to značení trasy-tři otočné body,nebo co...
Neukazuje mi to souřadnice,na kterých se
zrovna nacházím-nebo nevím jak na to...
Máte někdo prosímvás s tímto přístrojem
nějaké zkušenosti,popřípadě můžete mi někdo
sdělit,kde najdu český návod?
Děkuji Kuba.

 


  Od:   KarlosS    (Středa, 2.2.2011 8:53)
 
Komu:  
kkaarreell
 
Text:  

Nějaká vária mám tady http://paragliding.prodejce.cz/odkazy.html#software
Na iPhonu mi to chodí dobře, i když ho při letu používám jako orientační tracker s programem GPS MotionX.
Akcelerometr využívají i aplikace např. pro měření přetížení ve všech osách - pro iPad, iPhone - g meter.

 


  Od:   horejs    (Pondělí, 31.1.2011 20:24)
 
Komu:  
Zbynek
 
Text:  

No, ty plechy bych nepřeceňoval... Padák sice je měkký profil, ale zbořitelný (a hlavně špatně resuscitovatelný) je zejména tvůj Yoki, na něm je létání v termice o opravdu VELKÉM štěstí. To neber osobně, pár vrchlíků už jsem nad hlavou měl a mám možnost srovnání. Dnešní i včerejší EN-C i EN-D jsou nesrovnatelně bezpečnější než tento kdysi Afnor Standard, o výkonu nemluvě. I notně vypráskaný Mercury z roku 2005, kterého mám na blbnutí, je hodnější. S blbci v okolí to máš stejné ve vzduchu jako na silnici, zejména v ČR, to je smutná realita.Tam nevidím rozdíl a je to spíš věc názoru než nějakého objektivního zhodnocení. Motor zřejmě z tohoto pohledu bezpečnější bude, tam ale možnost srovnání nemám, protože o něm teprve uvažuji (tedy hlavně kvůli fotografování, vedle termického létání je pro mne motor tak trochu onanie...)

 


  Od:   Zbynek    (Pondělí, 31.1.2011 8:33)
 
Komu:  
horejs
 
Text:  

Hele, budu ti přeci jenom trochu oponovat, jo?:-) Jízda na motorce asi ano, ale v autě jsou okolo tebe plechy:-) Pokud bude kolega ráno a večer slétávat v dobrých podmínkách kopec, pak je to relativně bezpečné. Jakmile bude už jenom stát upnutý do sedačky po jedenácté do cca páté hodině na kopci, ale i třeba pod kopcem, pak už se o bezpečí příliš mluvit nedá. Čertíci jsou svině a osobně jsem viděl, jak to někoho na motokrosu vyhodilo do asi desetimetrové výšky. Sám jsem také kolikrát na kopci zalehával padák, protože mě k tomu zkušenější kolegové svým řevem donutili. Pominu, že jsem začal svahovat sám a za chvíli se na hřebenu točilo 30 blbců s minimálními odstupy. Pominu to, že padák je byl a bude měkký a tudíž zbořitelný profil. Mezi námi - jakmile se začne se svahováním a termikou, tak už to je prostě jenom o štěstí a náhodě. Pokud se staneš excelentním pilotem dřív, než se ti něco stane, tak pak se riziko snižuje. Ale vduch má jednu malou nevýhodu - turbulence v něm nejsou vidět, pokud nevíří prach a nepoletují v něm báby s nůší:-) Pravda je, že padáky jsou dneska trošičku jinde, než byly před patnácti lety. No ale někde jinde je i vzájemná slušnost a dodržování elementárních pravidel. BTW můžeš být super pilot a létat každý den a pak ti zatočí při svahování nečekaně do vrchlíku například Bukač a záložák z těch 60ti metrů se prostě neotevře. No a pokud pod tebou nebudou stromy a pánbíček se zrovna blbě vyspí, tak budeš dole tiše chcípat, zatímco většinu padáčkařů ani nenapadne, že by mohli uvolnit cestu vrtulníku. Ale nechci, aby to vyznělo negativně - také jsem zažil spoustu legrace a přežil:-) Ale pravda je, že mi motor přijde prostě bezpečnější, hlavně je okolo mě minimum nebezpečných lidí. Kolega na to jde určitě dobře - kvalitní kurs, pakl kvalitní padák, po čase krizovky, necpat se příliš rychle do termiky a mělo by být všechno v pořádku

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku