Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  Jste přihlášen jako: Anonym  (Nemůžete tedy vkládat příspěvky do diskuze.)

  ... předchozí stránka příspěvků.


  Od:   Jozinko    (Středa, 7.1.2009 22:08)
 
Komu:  
Invalida
 
Text:  

Ano, aj ja s Vami súhlasím, len s malučkými pripomienkami:
- MZK za 12tis - smiešna suma, naozaj, len neviem, či by som tomu zveril svoj život
- hangár za 500 je proste fantázia! ja ho nemám - garážujem, prenájom garáže teraz 24,93€/mes(751SK), bežne u nás je 1000/mes a aj viac
- poistenie a technické prehliadky som do toho vôbec nerátal. to je samozrejmé a vôbec to nie je drahé
- pri lietaní ma vždy napadá veta a naozaj s ňou plne súhlasím: Nie sme takí bohatí, aby sme si kupovali lacné veci.

O zakomponovávaní rôznych komunikačných systémov do prilieb, by môj otec mohol spísa» romány. Ja som sa tiež podielal na rôznych úpravách do integrály a povedal by som, že som bol skoro spokojný. skoro preto, lebo som zabudoval motorkársky unterkom. Lenže ten sa nedal prepoji» s leteckou vysielačkou. Takže som našporil a minulý rok som si doprial: dve prilby, letecký interkom, 2x sluchátka s brblafónom. Drahé, ale som spokojný - konečne!

 


Od:   Atlas    (Sobota, 3.1.2009 17:14)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Navrhuju změnu tématu:
Na všechny lidský činnosti, teda skoro na všechny, se užívá k tomu vyrobený oblečení. Na prácu pracovní, na vandry trekový, na zimní sporty je taky zvláš» oblečení. Pochlubte se, v čem lítáte, co se vám osvědčilo nejlíp???

 


Od:   Atlas    (Sobota, 3.1.2009 17:07)
 
Komu:  
Invalida
 
Text:  

Tak jsem zde rozporoudil zajímavou polemiku. Já jsem měl s helmama štěstí, že mně je nikdo nedodrbal. A cena? Jedna helma 2.750,- (vyklapávačka Vertigo, slevněná ze 3.800,-, pač vyklápávání na obě ruce dneska mezi motorkářema nefrčí), mikrofon na výložníku ze sluchátek od komplu za 160,-, klíčovací tlačítko za 20,-, repráčky z fabriky za kafe (40,-), kabely (stíněný) co dům dal, práca (sestavení, odladění) 400,-. Celkem 3.370,- Kč na helmu. Takže půlka. Tu drouhou jsem prolítal...
No a další náklady? Dneska je výhoda, že se dá pojistka uzavřít na kratší dobu než rok a letošní saba je pecka. Top LAA! Pokud je ale pilot zodpovědný nejen ke svému okolí, ale i sám k sobě, má ji zaplacenou a má platný TP a PP. To je zkrátka povinnost, o které nelze diskutovat. Přesto, když k tomu připočtu roční náklady na prodloužení TP, PP, prohlídky technikem a doktorem, příspěvek do LAA (bez časopisu), hangárovný (500,- super cena), tak se dostanu na 10.200,- Kč. To jsme ještě neotočili vrtulí. Sakra, já jsem vlastně boháč!!! (Jenom manželkám se to nedoporučuje říkat...)

 


  Od:   Jozinko    (Čtvrtek, 1.1.2009 15:13)
 
Komu:  
all
 
Text:  

Všetko NAJ pri prielete rokom 2009!!!

 


  Od:   Jozinko    (Čtvrtek, 1.1.2009 15:12)
 
Komu:  
Atlas
 
Text:  

Ano Majdo, súhlasím s tebou, že ak máš nové prilby, tak kupova» ďalšie nové prilby je volovina. Lenže Michal to tak navrhoval a robil preto, lebo tento typ prilieb najlepšie vyhovoval na zabudovanie daných slúchadiel. Pravdu povediac, suma okolo 12tis sa mi nezdala ani moc prehnaná, keď zoberieš, že 2x prilba,2x mikrofon, 1x interkom, 4x sluchadlá, kabeláž a montáž...no a zisk k tomu.
Bohužial, aj ja sa prikláňam k názoru, že lietanie už pomaly nie je pre obyčajných µudí. Keď si pozrieme ceny, za ktoré kúpiš akýkoµvek, dokonca už olietaný, lietajúci stroj... prístroje, hangárovanie a čo ja viem čo dokopy. Je to slušná pálka a mnohých to odrádza. Každému radím postupova» postupne. Kúpi» alebo urobi» si sám a po čase si kúpi» niečo novšie, lepšie. Sám som tak, počas 17 rokov lietania, postupoval.

 


Od:   Atlas    (Pondělí, 29.12.2008 13:50)
 
Komu:  
Invalida
 
Text:  

Nechtěl jsem poradit, domlouval jsem si přímo zhotovení. Jenže jsem neakceptoval nabídnutou cenu a to, že bych měl vyměnit svoje nový helmy za ještě novější. Takže jsem slušně poděkoval, našel svoji vlastní cestu a vytvořil si názor. A vůbec už to nesouvisí s názorem, že by mělo být lítání zadarmo. Nebylo, není a nebude. Jenže každý, kdo nemá závratný příjmy, hledá způsob, kde na ně vzít peníze. Pak už je to o zvažování, co si udělám sám, co si nechám udělat a hlavně, kolik za to zaplatím, abych se taky dostal do vzduchu. A vo tom to je.
Přeju všem příjemný den.

 


Od:   Atlas    (Úterý, 23.12.2008 20:29)
 
Komu:  
Rams
 
Text:  

Cestu přes pana Seiferta jsem zkoušel taky, ale, bohužel i on patří mezi lidi, kteří si myslí, že lítání je pro milionáře. Tak jsem si nakonec spichl všechno s pomocí kamaráda za půl darma sám...

 


  Od:   Jozinko    (Čtvrtek, 11.12.2008 21:32)
 
Komu:  
rams
 
Text:  

Soráč, môj aktuálny mejl jozinko101(zavináč)gmail.com

 


  Od:   Jozinko    (Čtvrtek, 11.12.2008 21:31)
 
Komu:  
rams
 
Text:  

Sevas, ad:
1 - skús skontaktova» Jardu Tkáča
2 - skús skontaktova» Michala Seiferta - šéfa zväzu
Ak nemáš, ozvi sa mi na mejl, dám ti na nich kontakt.
J

 


  Od:   rams    (Úterý, 9.12.2008 12:26)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Prosím, poraďte : 1. nevím, kde se dají pořídit profilované trubky na hrazdu a vzpěru.
2. kdo zabuduje do integrálních přileb intercom s připojením na radio. Díky za informaci.

 


  Od:   Rody    (Úterý, 11.11.2008 9:20)
 
Komu:  
All
 
Text:  

pomozete ? nedari sa mi vypatrat vyrobcu uhlikovych, sklapacich, trojlistych vrtul, ako pouzivaju : http://www.razeebuss.com/liens.html dakujem !

 


  Od:   Suter    (Pátek, 27.6.2008 8:53)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Pozdravujem fandou MZK. Rád by som sa dozvedel o tomto bohulibom sposobe pobytu vo vzduchu niečo viac. Už mám nejaký ten vek (33) a od mala modelárčim, ale už by bolo načase aj sám zdvyhnú» zadok zo zeme a zača» lieta». Teraz bývam na južnej Morave, južne od Brna a žiadných potrhlých µudí tu nepoznam. Tak by som rád nadviazal njaký kontakt na µudí okolo MZK s možnostou sa dozvedie» doležité veci a časom si zaostara» nejaký ten stroj »ažší ako vzduch.
Ak teda niekto pozná niekoho v Brne a okolí budem rád za nejaký kontakt. S pozdravom Martin

 


  Od:   Jozinko    (Pondělí, 9.6.2008 21:41)
 
Komu:  
Tom9
 
Text:  

Ahoj Tome, ako tak čítam, chceš dobrú cestovnú mašinu. Na tvojom mieste by som vymenil krídlo, za niečo modernejšie s menšou plochou a máš vystarané. Cosmos je oskúšaná trojkolka, R-503 má dos» výkonu. Starý Atlas je nielen velký (pozor, velkos» plachty si nemýµ s nosnos»ou!!!)ale letí na vysokom uhle nábehu, má inak riešenú geometriu a tým ti viac žerie paliva. Verím, že ak by si zohnal slušné olietané Eso, MW-155, Strangera alebo čokoµvek modernejšie než Atlas, budeš spokojný. A myslím, že to dokážeš zohna» do 45tis. Lebo trojkolka so 4taktom za 45tis...hmmm, neviem, neviem... Ale som presvedčený, že ak by si aj zohnal novú trojkolku (samozrejme že Tomi)dokonca aj s SVS-1400 motorom a vhodil by si na to toho Atlasa, tak by si na tom bol rovnako. Alebo rozdiel by nebol hodný tých peňazí.

 


  Od:   Jozinko    (Pondělí, 9.6.2008 21:26)
 
Komu:  
navi
 
Text:  

Ahoj, zatial nie, ale Jindro Záhumenský si ho objednal, takze to bude iba otazka casu... Ja som to riesil cez Flytex pana Mrkvu z Kunovic. Som maximalne spokojny. Lynx vychadza drahsie.

 


  Od:   Jozinko    (Pondělí, 9.6.2008 21:24)
 
Komu:  
rogalo2
 
Text:  

Ahojky, neporozumeli sme sa, resp. zle som to vysvetlil. to UFO nema karabinku na odpajanie vrchneho lanka. Ono ma inak uchyteny stoziar. Nie je zapichavany do kylu, ale uchytava sa pomocou horizontalneho kolika a tym, ze je na horizontalnom koliku, by bolo mozne ho sklapat. Ale s padom koncov kridiel som to nedomyslel... Cize tadialto cesta asi nepojde :-)hanbim sa...hihihi

 


  Od:   Tom9    (Pondělí, 9.6.2008 20:54)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Ahoj všem.Měl bych dotaz.Létám na dvousitsu COSMOS s Rotaxem 503 ,křídlo Atlas 21,5m2...Pomalé,žere ale hodné a hodně unese... ALE... Ctěl bych si dát dohromady silnou cestovní mašinu pro dva a s čtyřtaktem...Křídlo už mám ,jen tu tříkolku a motor...Bádám ale nic mě nenapadá.Potřeboval bych s tím poradit,jakou a kde sehnat tříkolku s možností namontování záchranného systému a taky poradit s volbou pohonné jednotky .Oboje bych si představoval tak do 45000Kč.Ja vim je to dost málo ale věřím že by se nějaká alternativa našla...:-)Přemýšlel jsem o Favoritu,Vise 650,Oltcitu,VW 1600 ale všechno mi to přijde těžký jako prase.Nejvíc se mi zalíbil motor SVS 1400 Verner ale ten je asi mimo můj finanční rozsah co??? Jakákoliv rada kam se po tříkolce a motoru podívat by mi pomohla.Moc děkuju!!!!!

 


  Od:   rogalo2    (Pátek, 6.6.2008 13:14)
 
Komu:  
fiam
 
Text:  

Ahoj Fiam, nemyslel jsem sklapeni trikolky, jak je na tvem videu, ale sklapeni stozarku ktery me porad zlobi. Viz vedeo 7 sekunda tady http://www.youtube.com/watch?v=y4ELSw72XDQ

 


  Od:   navi    (Pátek, 6.6.2008 12:38)
 
Komu:  
All
 
Text:  

Dobrý den. Najde se někdo, kdo má zkušenosti s komunikačním systémem LYNX? Ozvěte se mi prosím.

 


  Od:   rogalo2    (Čtvrtek, 5.6.2008 23:35)
 
Komu:  
jozinko
 
Text:  

Ahoj Jožinko, bezstožarkove kridlo od Aerosu by balo pekne ale 5tis euro je dost. Asi zvolim tu druhou varantu a u nosu udelam karabinku a stozarek budu sklapet dozadu. Jen me zajima jestli tam to UFO ma misto spodnich bocnich lan trubky nebo na tu chvilku co to budu tahat z hangaru tam maji jeste nejakou vychytavku at mi konce kridel nespadnou na zem? Diky moc

 


  Od:   Jozinko    (Čtvrtek, 5.6.2008 19:38)
 
Komu:  
rogalo2
 
Text:  

Ahoj, Dragonfly je pekný stroj, bohužial iba jednosic a dodávajú ho už aj s motorom. Len trojkolku sa nedá objedna». Jeho nevýhodou je to, že ak "zabudnem" vytiahnu» podvozok, ihneď sa v kotrmelcoch dostávam na titulné stránky Nového Času, či Mladej Fronty (či čo to u vás vychádza):-) Co sa sklápania stožiarku týka, dá sa to urobi» dvomi spôsobmi. 1-kúpi» si krídlo TL (Top Less - hore bez)- asi najlacnejšie vychádza od Aerosu, 2- stožiarik si urobi» tak, že sa bude da» sklápa» dopredu - dozadu a vpredu pri nose urobi» lanko na karabinku. Odpoji» a sklopi» a vtlači» do hangáru - vytlači», potiahnu» za lanko, vztýči» stožiar, zacvaknú» karabínku a je to. Takto riešený stožiar má krídlo UFO z Ukrajiny. dá sa sklápa».

 


  Další stránka příspěvků ...

 Návrat na domovskou stránku