Chcete na tomto místě svoji reklamu ?


  1  2  3  4  5  6  7
 

Pátek 7.5.
    I přes poměrně zataženou oblohu a nepříliš optimistické vyhlídky je ráno rozhodnuto vyjet na Bischling. Na startovišti v nadmořské výšce přes 1800 metrů leží po přechodu fronty čerstvý sníh a teplota se drží pod bodem mrazu.

    Za občasného sněžení vyhlašují ve 13:00 organizátoři 37.7km dlouhou disciplínu a tříhodinové startovní okno bude otevřeno od 13:45 do 16:45. Po slunci ale není ani památky a základny visí tak nízko, že by se na ně dalo sáhnout. Oproti pondělní disciplíně startuje o 25 pilotů méně a dnes zjevně nejde o čas, ale o samotné udržení ve vzduchu.

    Už na prvních čtyřech kilometrech trasy přistává celkem 40 pilotů, mezi nimi i Martin Pacejka, David Ohlídal, Petra Krausová a Martin Orlík. Tomáš Brauner přistává na 12. kilometru a dnes nejlepší z našich František Pavloušek se dotahuje až za 15. kilometr trasy, čímž o 100m poněkud negentlemansky přelétává vedoucí v pořadí kategorie žen Švýcarku Louise Crandal.

 Na startu


 Před restaurací

    Před Františkem Pavlouškem už je na trati jen deset pilotů, z nichž tři přelétávají hranici 30km, která je dnes nastavena pro uznání platnosti disciplíny. Na 31. kilometru přistává Švýcar Rene Hauser, o dva kilometry dál se dostává rakouský pilot Thomas Brandlehner a jako jediný dnes přistává v cíli německý závodník Norman Lausch.

    A protože se přes hranici 30km dnes nedostal potřebný minimální počet pilotů, dostává vítěz pouze 150 bodů a dnešní bodové hodnocení se sice započítává do tohoto závodu, nikoliv však do celkového bodového hodnocení letošního Světového poháru. Každopádně to znamená, že první tři příčky celkového pořadí tohoto závodu po dnešku patří Němcům. Norman Lausch odsunul svého krajana Achima Joose z vedoucí pozice na třetí místo a na druhé pozici se stále drží Olivier Rössel.

    Zítra tedy čeká závodníky původně plánovaný náhradní den, který se organizátoři samozřejmě budou snažit zužitkovat v odlétnuté disciplíně, pokud to počasí alespoň trochu dovolí.


pokračování článku

 Návrat na domovskou stránku