Pilotní výcvik – Nouzová přistání I.
Pokud už musíte přistávat nouzově do města, nejspíš jste udělali řadu chybných rozhodnutí. Pilot letadla musí
při nouzovém přistání do města rozhodovat nejen o svém životě a své posádky, ale také o životě nezúčastněných lidí nacházejících se v bezprostřední blízkosti dosednutí jeho letadla. Ne vždy, to dopadne dobře i díky různým elektrickým vedením, cedulím a většinou hustému silničnímu provozu. K čemu je záchrana pilota a osádky, když pilot pozabíjí nevinné lidi na leteckém provozu nezúčastněné, navíc když jinde šlo nouzově přistát také, například na golfovém hřišti. Pak pilot díky veřejnému ohrožení a smrti civilistů skončí na mnoho let za mřížemi.
Trup částečně pronikne oknem a křídla zajistí deformační zónu a odpadnou, nebo se zdeformují. Pravděpodobnost přežití je mnohem vyšší, než přímý náraz do zdi.
Když už to vypadá, že nouzově přistanete do lesa, tak si vyberte stromy s větvemi, které rostou šikmo vzhůru. Listnaté stromy už zachránily nejednoho pilota větvemi jako deformační zónou, ale také pravděpodobněji podrží letadlo na stromě. Jehličnaté stromy vás nechají propadnout na zem a většinou po ocase. Následky bývají špatné a často smrtelné. Čím nižší stromy, či porost si v lese vyberete tím lépe.